Arts plastiques, numérique, films et pensées... LE BLOG EST EN TRAVAUX ! ;)
Les histoires se répartissent dans 1003 notes... dans des milliers d'images... dans quelques mouvements...
@newsletterjacquesperconte.com
Posté le 10 septembre 2009 dans ici et là dans le monde -> lien permanent
Facebook Advert != Alert (à  La Population)

Avertissons la population

Avertissons la population (du sérieux danger) ! (qu’elle courre). C’était bien naà¯f de ma part d’imaginer que cela pouvait passer. Alors chers amis, si jamais le danger nous rattrape, contrairement à  ces jeunes filles qui furent sauvées de leur piège en updatant leur statuts sur facebook, facebook ne nous sera pas d’un grand secours. Quelle bêtise non ?

Je vous souhaite à  tous et à  toutes une bonne rentrée. Sous les signes de la crise et de la pandémie, la course à  la réussite brille de toutes ses forces. Les égos éguisés certains d’entre nous sont prêt à  jouer de leur malignes manipulations pour gagner leurs bouts d’euros surévalués. Heureusement cher tous, j’en connais aussi de nombreux prêts à  leur répondre de leurs sourire désarmants sans attendre de ces gens quoi que ce soit d’intelligent. Alors je vous avertis, cette année il faut sourire. Sachant qu’il faut commencer par soi, commençons par voir dans ces nouveaux jours l’occasion de répandre autour de nous encore de nombreuses fois cette énergie positive qui abaisse le cynisme et la paranoà¯a.  Entendons-nous…

*

Alerte Rejected

Thanks for advertising with Facebook. We have reviewed your advert(s) and determined that the one or more of them do not meet our guidelines. We recommend that you view the details below and revise the indicated advert as necessary before submitting additional adverts. Please note that you may receive separate emails for each advert disapproved in your account.
———————————–
Avertissons la population

Alerte ! Alerte ! Alerte
! Alerte ! Alerte !
Alerte ! Alerte ! Alerte
! Alerte ! Alerte !
Alerte ! Alerte ! Alerte
! Alerte ! Alerte !
———————————–

Ad Disapproval Reason(s):

* The text and/or image of this ad is not representative of the product or service being advertised. Per section 4 of Facebook’s Advertising Guidelines, the title, ad text, or image must clearly state or include the company, product, or brand name. If you choose to submit this ad again, please make the necessary changes so that it adheres to all of Facebook’s Advertising Guidelines.

To view your disapproved advert(s):<br/><br/>1. Log in to your account at http://www.facebook.com/ads/manage/?act=21272015<br/>2. Each disapproved ad is denoted by a red exclamation point

If you have further questions, please consult our Terms of Use and Advertising Guidelines, and our common advert mistakes tutorial:
http://www.facebook.com/terms_ads.php
http://www.facebook.com/ad_guidelines.php
http://www.facebook.com/ads/mistakes.php

If you need further assistance with these adverts, please contact us through the form at:
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=disapproved_ads

Sincerely,

The Facebook Adverts Team

————————————————–
This message was sent to you as a customer of Facebook Adverts to give you important updates regarding your account. It was sent from an unmonitored e-mail address that does not accept responses. Please do not respond to this e-mail. If you have additional questions or wish to contact Facebook about your advertising account, please visit our Help Center at http://www.facebook.com/help.php?page=409 .

To edit which notifications you receive from Facebook Adverts, please visit http://www.facebook.com/ads/manage/settings.php .

 

Note suivante : . Note précédente :
Où voir les choses en vrai ? Expositions, projections, conférences...
& pour le reste : archives / next...
          * accès réservé ou sur invitation
fil d'idées et d'images : Twitter